mandag den 16. juli 2012

Remulade


Jeg har lovet en netkammerat at fixe en remulade opskrift - og jeg har prøvet mig lidt frem. Her kommer en som rykker lidt. Den smager godt og kraftigt. Han fisker og fisker blandt andet geder - og det skulle give verdens bedste fiskefrikadeller. Nu kommer her en remulade - eller måske rettere en remuladesovs - så må han denne gang selv stå for fiskefrikadellerne.

Få fat i en god pickles,enten en som du får lavet senere på sommeren, eller køb en god økologisk en af slagsen. Denne her er god.


Kom 2 spiseskefulde i en skål, sammen med 1 stor spiseskefuld god dijonsennep og en stor spiseskefuld god majonæse, hak en halv agurk og et hård kogt æg fint.
Hak også et løg fint, det løg jeg havde meget meget frisk og meget løg'et så jeg dryssede lidt salt over og lod løgtern trække i ½ times tid inden jeg rørte det i blandingen.

Så er der remulade. Nemt enkelt og smager fantastisk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar