søndag den 12. august 2012

Geoginer, hosta og katte i haven

Så kom sommeren og varmen endelig. De skravl af en gang bønner jeg har, tvivler jeg på kommer til at bære noget overhovedet, men geoginerne, resten af blomsterne, salaten og rødbederne står godt. Nu vel det er med have med så meget andet, at succes fås ved en stor portion arbejde, gode samarbejdsrelationer - og en god portion held.

Lidt fra køkkenhaven







Geoginer - Dahlia
Lidt fra geoginerne - mange har jeg, i bede og potter og baljer - jeg elsker deres vulstighed og begræder at de ingen duft, omend væmmelig duft har. Det er langt fra dem alle som blomstre endnu - så kom igen senere og se resten af herlighederne.





Lidt om forhaver og fliseindgange
Grøntsagspigen og Kunster på Køkkenbordet og jeg har skrevet nogle indlæg om forhaver, fliseørkner, rod og ukrudt. Min er ikke friseret, og den er fyldt med græs i mellem flækkede fliser, men den er hyggelig og rar, og dufter når jeg trækker min cykel ind efter endt byrådsmøde en sen sommer aften. Det giver glæde og energi - og minder én om de værdier man skal holde i højsædet når man i hverdagslivet bliver hvirvlet ind i politiske processer...








Og her er min plads...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar