lørdag den 17. september 2011

En smuk buket af geoginer


Mine georginer er så smukke, at jeg ikke kan lade være med at dele min glæde med jer. Jeg elsker den blomst, svulmende og storladen på sin egen måde - bare alt alt for meget.

Jeg kan også fortælle, at jeg udenfor har 3 store sorte affaldssække med stauder stående, der skal plantes i morgen. I fredags var jeg på vej til kvindehuset i Viby, hvor jeg skulle dele diplomer ud til de seje kvinder som var blevet bydelsmødre, var jeg heldig. På vejen derhen ligger der den smukkeste have, der er enormt mange blomster, i skønne afstemte farver - året rundt. Jeg har beundret den på afstand, på min vej på arbejde. I fredags stod ejeren i sin have, så jeg stoppede op for at fortælle hende hvor glad man bliver af hendes have. Jeg komplimenterede også hendes mange stauder - hvorefter hun spurgte om jeg ikke ville have nogle. Jo tak, så i eftermiddags fik jeg guldet i hus, kan man sige. Tak Mette for de skønne stauder, og for at dele min interesse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar