tirsdag den 6. september 2011

Tid til forårsløg - et oplæg til budgetforhandling


Man skulle ikke lige tro det, men det er faktisk ved at være ved den tid, at jeg dykker ned i løg-kataloger for at drømme om smukke ranke tulipaner i spraglede farver. Det er nu mails dumper ind, med billeder af blomster, der vil forskønne min have. Nu er det forhandlingen går i gang - for hvad er budgettet? hvor meget er rimeligt - og jeg mener meget. Alle de seneste af mine kjoler til repræsentation, har været købt second-hand - så hvad der er sparet er tjent - som min kære kollega Lisbet altid siger. Så hvad er så rimeligt?


Så herhjemme i stuen bliver der lagt op til den årlige budgetforhandling - akkurat som inde i Aarhus byråd. Hmm - tja - tid til forårsløg er en tid til forhandling.
Kan du huske hvordan det så ud sidste år? Så det er vel et godt argument for at gentage succesen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar