lørdag den 20. oktober 2012

Fødselsdag, godt vejr og gode gaver





 Det var min fødselsdag i går - en skøn dag med masser af sol, hjemmelavet smørrebrød og lammekølle, som jeg nok skal skrive om en anden dag.

Jeg har før fortalt om mine vildt leverancer, og om at der mangler gode opskrifter i mine elskede kogebøger fra Meyer & Plum, og om at min søde kæreste havde lånt "Helt Vildt - kogebogen" af Merete Harresen, og genlånt den adskillige gange. Og nu fik jeg den!
Den kan anbefales! Faktisk, hvis du har din egen måde at skaffe dig vildt på, så kan du ikke undvære den.

Og så har jeg længe haft lyst til at dykke ned i det lille glas med ansjoser - og se hvad jeg fik. Ansjosbogen - 66 opskrifter med ansjoser. Ikke mindre.


2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen!
    Sikke nogle dejlige gaver, håber du giver et smugkig i køkkenet når der skal testes opskrifter!

    Didde

    SvarSlet
  2. Tusinde tak Didde, det lover jeg dig at jeg får gjort...

    SvarSlet