søndag den 11. december 2011

Bananmuffins - fra skraldetogtet


Efter min tur i skraldet*, var der nogle gode overmodne bananer, så jeg greb til gode opskrifter fra nettet - og hvorfor ikke stikke hovedet ind i en god blog?

Jeg fandt en hos Grydeskeen - en ret spændende og professionel blog. Tjek opskriften her.

Jeg har jo som altid en masse æbler også, og snittede et i fine tern og kom i også. Næste gang ville jeg nok endda komme 1½ i.
Grydeskeen skrev at det blev for voldsomt med en chokolade med høje procenter, men jeg lyttede ikke - og det skulle jeg have gjort. Næste gang skal den være lavere, også til sådan en som mig, som elsker procenter.

* Jeg er ret optaget af at forsøge at spise alt hvad vi har, så der ingen rester bliver. Jeg får høns til foråret, og de nok det sidste, det som min komposter ikke tager. Det jeg ikke har gjort før, er at "skralde" - at gå ud i supermarkedernes containere og hive det op som de har puttet ned. Det er grænse overskridende og mærkeligt - og hold nu fast - vildt fedt!
Læs mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar