mandag den 26. december 2011

Madplan anno uge 52-01


Hjemme hos os kan dagene godt gå lidt hurtigt, og får at have overskud til at spise sundt, ordentlig og med brug af både fryseren og resterne i køleskabet, forsøger jeg så vidt det er muligt at komme foran med en madplan. Jeg er blandt andet blevet inspireret af Nina som har en skøn blog, om at lægge min madplan ud. Denne her er helt autentisk og rummer også både take away dagen efter nytåret og hullerne hvor jeg ikke er hjemme. Byrådet er ikke startet endnu, så jeg har heldigvis en del aftner hvor jeg kan nyde at få lavet mad. Det er også derfor min madplan altid rummer 2 uger, fordi vi har byrådsmøde hver anden.

Hvad skal I have?

Jeg har en udfordring med kødløs, min gemal er ikke vild med konceptet, men jeg vil forsøge mig i 2012 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar