lørdag den 5. maj 2012

Høns - del II


Høns på tur..


jordbad


og mere jordbad



Der skrabes, lige inden kompostbunken flyttes ind i den tilbyggede kompostbeholder.


Se mig - dette er mit kongedømme, min have, mit sted, mine mennesker, biller, orme, laver - dette er miiiit....


Den nye kompost-anretning...


Vi undersøger lige hvad den der nye ting er. Mon den er bygget til mig? mon der er nogle orme? eller en lille bille som kunne ligge godt i en høne-mave?



Og vi hjælper til med at luge - også det fine nye radissespire ;-)

5 kommentarer:

  1. Det ser så hyggeligt ud:) Jeg vil også have høns NU, det hele står klar til dem, jeg skal bare have dem købt, men tiden flyver så stærkt. God søndag til dig

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud! Jeg elsker også at rende rundt med hønsene i haven. God søndag!

    Didde

    SvarSlet
  3. De er for skønne de høns.
    Og sikke et flot og godt kompost-anlæg du har lavet.
    God og solskinsrig søndag :o)

    SvarSlet
  4. Se det er derfor høns ikke skal være i bure eller stalde med beton gulv.
    Fantastike billeder, de har et godt liv de høns.

    SvarSlet
  5. Mine høns, de er så skønne, de kommer når vi kalder - eller også kommer kattene, eller alle, og de gokke-lokker og fortæller når vi går får hurtigt. De hjælper mig med at luge, der hvor de skal og også der hvor de ikke skal :-/ ja de er så smukke.
    Og Helle, vi er meget stolte af vores kompost-anlæg! så tak for at du bemærkede det ;-)

    SvarSlet