søndag den 19. februar 2012

Madstafetten er nået Viby J

Jeg er så heldig at være en del af et skønt mad og have-blog netværk. Og nu har jeg fået en madstafet fra Nina fra Kunster på Køkkenbordet. Hun laver dejlig og sund mad, og et sted man altid kan vende hen enten hvis man mangler inspiration, eller bare en søndag har brug for en god fortælling og dejlige billeder.

Madstafetten går ud på at Nina har en række madblogskriver som har meldt sig til udfordringen: at modtage og give råvare til hinanden, (online) og så lave mad ud fra de 5 råvare man får tildelt.

Jeg har fået følgende:
Sirup, torsk, rugbrød, philidelpiaost og kagecreme.

Jeg har forhørt mig om jeg må erstatte osten med en anden frisk ost eller om jeg skal bruge den originale amerikanske, da mig og komælk ikke er gode venner...
Jeg vil hellere bruge denne - nu får vi at se hvad svaret bliver.




Og sirup? tænke tænke... men tror allerede jeg har et bud...

Følge mine anstrengelser i næste uge. Madplanen siger i forvejen fisk i morgen, og havde planlagt sej, men torsk og sej - same same.

Tak Nina for at jeg må være med.

Tjek evt også Fenjas blog med hendes udfordring på Fenjas mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar