mandag den 20. februar 2012

Madstaffenten går i øvelseslejr

Så fik jeg mine råvare fra Vores mad, og gik allerede i gang igår, mandag er vores fiskebil nemlig på Viby torv, så det var en alletiders chance til få afprøvet min torsk.

Og ikke fordi jeg skal lægge hele min menu ud, men det blev faktisk ok. Bagt torsk i sølvpapir oven på skiver af løg, og lidt af den der philidelphia ost (jeg brugte nu fræk som jeg er den friske gedeost). Gemalen kunne bedst lide torsken ude, og jeg kunne bedst lide den med...)

Hvis du har lyst til at være med i Madstafetten - så klik dig ind på denne her dame - en sej kvinde som virkelig tryller med råvarene på sit køkkenbord. Og så er hun kvinde for udfordringer og nye måder at tænke på. Et rart bekendtskab som netop kom - her i blogverden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar