lørdag den 22. november 2014

Hot bønnesalat

Jeg fik Chili-Klaus' bog - og et par glas med diverse vindstyrker - og blev inspireret. Kogte en god protion bønner, med boullion og en lille tørret chili - den havde spark skal jeg sige dig.

 Bønnerne blev vent i en dressing af olie, honning, sennep og blåbær-eddike

Blade af kål, mine er var fra haven, du kan bruge det kål du har, og den sidste rest persille fra haven også, med god og heftig smag. Hakkes fint og vendes i.
Serveres til stegt kylling, en bøf eller som frokostret alene.

Nu har jeg smagt både pulver og hele chili'er fra Klaus - og jeg er imponeret over at smagen er så god, uden at være tør og træls. Jeg synes at jeg før har oplevet kun at få det hotte -og ikke selve smagen - han formår at få begge dele med.
Det er i øvrigt en nem og overskuelig web-shop og gaven er fint pakket ind - og bogen lækker.

1 kommentar:

  1. Jeg vil gerne dele mit vidunderlige vidnesbyrd om, hvordan jeg kom tilbage til min mand tilbage i mit liv, jeg vil fortælle folk i verden, at der er en ægte stavekaster online og er stærk og ægte, hans navn er Baba Wale Wiseman, han hjalp Jeg for nylig at genforene mit forhold til min mand, der dumpede mig. Da jeg kontaktede Wiseman, kastede han en kærlighedsbestemmelse for mig og min mand, der sagde, at han ikke havde noget at gøre med mig igen, ringede til mig og begyndte at tigge mig. Til alle, der læser denne artikel og har brug for hjælp, kan Wiseman også tilbyde alle former for hjælp som genforening af ægteskab og forhold, helbredelse af alle former for sygdomme, retssager, graviditetsspell, vi er nu meget tilfredse med os selv. Wiseman får ham til at indse, hvor meget vi elsker og har brug for hinanden. Denne mand er for ægte og god. Han kan også hjælpe dig med at rette dit brudte forhold. Jeg havde min mand tilbage! Det var som et mirakel! Ingen ægteskab rådgivning, og vi gør det meget godt i vores kærlighedsliv. Kontakt denne store mand, hvis du har problemer med en varig løsning
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    SvarSlet