lørdag den 3. maj 2014

Livet i en vindueskarm


Den herlige fornemmelse når man finder potterne og de mange fine poser med frø frem. Det vidner for alvor om at en ny havesæson. Jeg har sået en række herlige planter.

 Min far og jeg har haven sammen. Her er han ved at organisere alle frøene og få dem skrevet ned, så vi rent faktisk ved hvilke tomater som er i hvilke potter...


I en del år har vi haft en pragtsnerle ved den ene stolpe. Dens herlighed elsker jeg, voldsom i dens farvevalg og det at den åbner sine dagsblomster tidligt om morgen - og ved frokost er det slut. Som en hyldest til alle os A-mennesker. Jeg tager selv frø, og spire - her kan du se blomsten som min ser ud når vi når ind i juni...


 Sqaush, udendørs agurker, græskar...
 Geoginer...
 Tomater, Ruths Perfect, Prinz Purpel, egen frø, Camilla Plums ribstomater
Hvordan ser din vindueskarm ud? Har du have eller altan? En strimmel af kommunen du kan låne? Har du kolonihave hvor du sammen med andre har en skøn oase. Alle skulle have lidt have!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar