lørdag den 7. september 2013

FOODfestival - 2013 del I - i selskab med Christine Bille Nielsen

Der er få minutter til at jeg kaster mig på cyklen, for at ræse ned på Tangkrogen i Aarhus til Foodfestival 2013. Jeg har allerede været nede og snuse... Tjek lidt her.





Jeg var så heldig på min første dag at møde Christine Bille Nielsen, som lige har begået en herlig kogebog om vildt Jeg har længe savnet alternativer til Merete Harrisen, ikke at hun ikke er god - men når man er vild med vildt - så er inspiration altså godt.

Christine viste i Planteriget en smadder nem måde at bruge hestebønner på.



 Bælg, svits i smør, kom friske majs på, salt og friske koriander - og vupti!


 Så er der herlig fastfood.


Og så lige et blære billede - for det var ikke kun Christine som var der - men også den sejeste råvare-fætter i Danmark - og JEG spiste hans hestebønner...


Christine - jeg skal nok gå i gang med din og Trines bog, liiige om lidt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar